De scholen en het bestuur van Obase worden ondersteund door de medewerkers van het bestuursbureau. Denk daarbij bijvoorbeeld aan overkoepelende administratie en financiën, huisvesting, schoolbrede ICT-oplossingen en Personeel & Organisatie. Ook kwaliteitszorg is onderdeel van de werkzaamheden. De medewerkers van het bestuursbureau monitoren en signaleren de kwaliteit van de scholen, regelen (bij)scholing voor leerkrachten en bereiden de school voor op inspectie-onderzoeken.

Het bestuursbureau is geopend van maandag t/m donderdag van 8.00 tot 17.00 uur en op vrijdagochtend tot 12.00 uur.

Telefoon: 0111-418888
Bezoekadres: Wevershoek 2, Zierikzee
Postadres: Postbus 91, 4300 AB Zierikzee

Het bestuursbureau kan GEEN antwoord geven op vragen van ouders/verzorgers. Voor vragen dient u contact op te nemen met de directeur van uw (beoogde) basisschool.

De medewerkers van het bestuursbureau

Janet ’t Mannetje, coördinator financiën

Pauline Tramper-Brand, managementassistente

Christine Muller, financieel administratief medewerkster

Petra Kostense, coördinator Personeelszaken

Ben Blok, coördinator huisvesting/ICT

Petra Kotvis, coördinator Kwaliteitszorg

Monique Geluk, coördinator Kwaliteitszorg

Ingrid Boer, NVO Orthopedagoog